Quercus Klantportaal

Profiteer van de nieuwe features in uw klantportaal

U kunt nu profiteren van een aantal handige nieuwe features van het klantportaal. Daardoor heeft u meer inzicht in uw gegevens, meer gemak bij cursusinschrijvingen en tot slot meer tijdwinst! En zeg nou zelf: drie keer meer is altijd goed! Dus wacht niet langer en maak direct uw eigen klantportaal aan.

 

Nieuwe features klantportaal

Gaat u binnenkort een cursus bij ons boeken of boekt u regelmatig cursussen bij ons, maak dan een klantaccount aan om direct te profiteren van de nieuwe features:

  • U kunt sneller een collega/deelnemer toevoegen. U hoeft niet iedere keer uw bedrijfs- en factuurgegevens in te vullen.
  • U kunt eenvoudig een collega koppelen aan een cursus.  
  • Als contactpersoon en/of deelnemer heeft u inzicht in uw bestelhistorie (cursussen) én facturen
  • Een ticketsysteem om efficiënter te communiceren. U kunt eenvoudig een ticket (vraag) inschieten, krijgt sneller antwoord van de juiste persoon en u heeft altijd inzicht in de status van uw (aan)vraag.
  • U kunt zelf wijzigingen doorvoeren. Zonder tussenkomst (van ons). Bijvoorbeeld aan uw persoons- of bedrijfsgegevens. 
 
Eenvoudig uw klantportaal aanmaken

Maak eenvoudig een eigen klantportaal aan waarmee u direct profiteert van de vele voordelen. Voor een goede en snelle verwerking van de gegevens verzoeken wij u het formulier zo volledig mogelijk in te vullen.
 

 
Klantportaal gebruiken

Nadat onze administratie uw gegevens heeft gecheckt, ontvangt u een mail met het verzoek een eigen (sterk) wachtwoord aan te maken. Vervolgens logt u in op onze website om gebruik te maken van uw eigen klantportaal. Dat kan door rechtsboven de website (boven het zoekvenster) in te loggen of direct via: qts.nl/login.
Als u bent ingelogd verschijnt de optie ‘klantportaal’ in het navigatielint (menu). Nu heeft u toegang tot alle features van het klantportaal! 

Vragen?

Heeft u hulp nodig bij het aanmaken van het klantportaal? Neem contact met ons op via 038 452 99 91. Is het u gelukt, maar heeft u een andere vraag? Maak dan een ticket aan in uw klantportaal. Wij zorgen er dan voor dat u snel antwoord krijgt van de juiste persoon.

In het kort de voordelen

 

Naast de voordelen zoals het gemakkelijker inschrijven van meerdere cursisten, biedt het klantportaal nu ook:

  • De mogelijkheid om zelf persoons- en bedrijfsgegevens in te zien en te wijzigen.
  • Inzicht in cursussen die gevolgd zijn of gaan worden.
  • Een ticketsysteem: om vragen in te sturen, communicatie te stroomlijnen en gesprekken op te slaan in ons klantsysteem.
  • Inzicht in facturen.
  • Inzicht in alle deelnemers die in het portaal staan.